Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dit?

Is je bestelling toch niet helemaal naar wens en wil je deze (deels) retourneren, geen probleem. Ook afgeprijsde artikelen kunnen gewoon retour! De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

  • Meld je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst vooraf aan via info@mylittlecarpet.nl o.v.v. je bestelnummer. We vinden het fijn als je de reden van de retour vermeldt (zodat wij onze service daar mogelijk op kunnen aanpassen), maar dit is uiteraard niet verplicht!
  • Stuur het artikel, voorzien van de originele verpakking, onbeschadigd en zorgvuldig verpakt naar het onderstaande adres. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. LET OP: in sommige gevallen dient het artikel weer terug naar de leverancier gestuurd te worden. Meld je retour dus altijd vooraf aan ons voordat je het product terug stuurt. Instructies hiervoor ontvang je van ons in de mail, nadat je jouw retour bij ons hebt aangemeld.
  • Vermeld op je retourzending duidelijk je ordernummer en stuur deze binnen 14 dagen na melding retour.

De verwerking van een retour duurt circa 3 werkdagen, zodra deze verwerkt is ontvang je een bevestiging per mail en wordt het bedrag terug gestort.

Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren.
Retouren die niet voorgemeld zijn kunnen niet in behandeling worden genomen.

My Little Carpet
afd. Retouren o.v.v. ordernr.
Lindelaan 43
1561 CK Krommenie

Kan ik een product ook omruilen voor een ander product?

Natuurlijk kunnen wij een ander product leveren. Je kunt daarvoor de procedure volgen voor het retour sturen van een artikel (zie hierboven) en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Kosten van retour zijn wel voor eigen rekening.

Wat zijn jullie verzendkosten binnen Nederland?

Wij verzenden altijd gratis binnen Nederland! Service van ons! De kosten voor retourzendingen zijn voor jezelf, zie hierboven.

Wat zijn jullie verzendkosten naar België en Duitsland?

Wij verzenden gratis naar België en Duitsland bij bestellingen boven €75,00. Voor bestellingen onder €75,00 hanteren wij slechts €4,95 verzendkosten.

Wat is de leveringstermijn?

Wij verzenden op alle werkdagen. Voor 15:00 uur besteld en betaald is dezelfde dag verzonden, indien anders aangegeven. Enkele producten worden direct vanaf de leverancier naar de klant gestuurd, hierbij kan de levertijd iets langer zijn. In dit geval staat de indicatie van de levertijd bij het product. Bij spoed verzenden wij indien mogelijk ook op zaterdag, neem hiervoor even contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken.

Wij verzenden met DHL, zij bezorgen je pakket doorgaans de volgende dag (indien besteld voor 15:00 uur). DHL bezorgt van maandag t/m zaterdag.

Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je bestelling is verzonden. In deze e-mail vind je ook de track&trace-code waarmee je eenvoudig je pakket kunt volgen. Mocht je deze niet ontvangen, check dan even je ‘ongewenste mail’.