Hoe werkt retourneren?

Is je bestelling toch niet helemaal naar wens en wil je deze (deels) retourneren, geen probleem. Ook afgeprijsde artikelen kunnen gewoon retour! Het retour sturen is wel voor jouw eigen rekening.

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

  • Het product is ongebruikt, onbeschadigd en is (weer) voorzien van de originele verpakking.
  • Meld je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling vooraf aan via info@mylittlecarpet.nl o.v.v. je bestelnummer. We vinden het fijn als je de reden van de retour vermeldt (zodat wij onze service daar mogelijk op kunnen aanpassen), maar dit is uiteraard niet verplicht!
  • Stuur het artikel zorgvuldig verpakt naar het onderstaande adres. LET OP: in sommige gevallen dient het artikel weer terug naar de leverancier gestuurd te worden. Meld je retour dus altijd vooraf aan ons voordat je het product terug stuurt. Instructies hiervoor ontvang je van ons in de mail, nadat je jouw retour bij ons hebt aangemeld.
  • Voeg bij je retour een notitie toe met daarop je naam en het ordernummer of schrijf deze op de buitenkant van je pakket. Alleen zo kunnen wij de retour in behandeling nemen.
  • De kosten voor de retourzending zijn voor de afzender.
  • My Little Carpet is niet aansprakelijk voor vermiste of beschadigde retourzendingen.
  • Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren.
  • Stuur de retourzending binnen 14 dagen na melding retour.
  • Het retour te storten bedrag wordt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 10 werkdagen na ontvangst van het artikel terug gestort.

Retouradres:
My Little Carpet
T.a.v. Judith Brusche-Rommens
Lindelaan 43
1561 CK Krommenie
Nederland

Kan ik een product ook omruilen voor een ander product?

Dit kan zeker! Je kunt daarvoor de procedure volgen voor het retour sturen van een artikel (zie hierboven). Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, sturen wij jou het andere product toe. Mocht het artikel een andere waarde hebben, dan zal er nog een bijbetaling nodig zijn of je krijgt van ons nog een restbedrag.

Indien je het sneller willen ontvangen, dan plaats je gewoon een nieuwe bestelling op de website, dan sturen wij die onmiddellijk (zie levertijd) naar jou toe.

Wat zijn jullie verzendkosten binnen Nederland?

Wij verzenden gratis binnen Nederland vanaf een aankoopbedrag van minimaal €39,95! Zit je onder dat bedrag zijn de verzendkosten maar €3,95!

Wat zijn jullie verzendkosten naar België en Duitsland?

Wij verzenden gratis naar België en Duitsland bij bestellingen boven €74,95. Voor bestellingen onder €74,95 hanteren wij slechts €3,95 verzendkosten voor leveringen naar België en €4,95 voor leveringen naar Duitsland.

Wat is de leveringstermijn?

Wij verzenden op alle werkdagen. Voor de producten die wij op voorraad hebben geldt: voor 15:00 uur besteld en betaald is dezelfde dag verzonden. Enkele producten zijn niet uit voorraad leverbaar op dit moment, maar worden direct vanuit de leverancier naar de klant gestuurd. De levertijd kan bij deze producten iets langer zijn. In dit geval staat de indicatie van de levertijd bij het product.

Wij verzenden met PostNL en in sommige gevallen met DHL, zij bezorgen je pakket doorgaans de volgende dag (indien besteld voor 15:00 uur). DHL en PostNL bezorgen van maandag t/m zaterdag.

Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je bestelling is verzonden. In deze e-mail vind je ook de Track&Trace-code waarmee je eenvoudig je pakket kunt volgen. Mocht je deze niet ontvangen, check dan even je ‘ongewenste mail’.