fbpx

klantenservice

***GRATIS verzending in NL, ongeacht het orderbedrag***

***Voor 15:00 besteld op een werkdag is dezelfde dag verstuurd***

***Wij streven altijd naar een 100% tevreden klant dus als er iets is, bel ons even***

Meer informatie

Veel gestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen orderbevestiging en/of verzendbevestiging ontvangen.

Na ontvangst van je bestelling wordt er door ons systeem automatisch een bericht gestuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Het kan voorkomen dat deze orderbevestiging bij je ‘ongewenste mail’ terecht komt. Dit kun je voorkomen door ons toe te voegen aan je contacten. Kun je de orderbevestiging ook niet vinden in je ‘ongewenste mail’? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij het voor je na.

Ik ben op zoek naar een bepaald soort kleed of een kleed in een andere maat of kleur, maar deze staat niet op jullie website.

Wij vinden het altijd fijn om te weten waar onze klanten naar op zoek zijn! Dus kun je iets niet vinden, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Dan gaan wij direct kijken naar wat de mogelijkheden zijn en zullen je daar snel over informeren. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar de bestelling is niet compleet of het product is beschadigd.

Wij staan voor een goede service en kwaliteit! Neem dus direct contact met ons op als het product beschadigd is of de bestelling incompleet is geleverd. Wij gaan dan direct voor je aan de slag om het probleem op te lossen!

Vragen?

Heb je nog vragen, een klacht, tips of iets leuks dat je met ons wilt delen, stuur dan een e-mail naar info@mylittlecarpet.nl. Wij proberen alle e-mails altijd binnen 24 uur te beantwoorden. Wil je sneller antwoord, stuur dan even een WhatsApp of bel ons via 0616536497!