Klachtafhandeling

Wij vinden een goede service heel belangrijk en doen er ook alles aan om klachten te voorkomen. Mocht er toch ergens iets mis gaan, dan stellen wij alles in werking om dit goed op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mylittlecarpet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht na aflevering

Wij verzoeken je om je product na aflevering goed te controleren. Bij een mankement of andere klacht over de aflevering of het product dien je dit zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 48 uur, aan ons door te geven via de mail of per post. Zie onderstaande contactgegevens. Indien mogelijk graag een foto toevoegen.

Overige klachten

Ook als je een andere klacht hebt verzoeken wij je vriendelijk dit aan ons door te geven via de mail of per post. Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van de klacht krijg je altijd binnen 1-2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Mocht er daarna nog meer tijd nodig zijn, dan houden wij je hiervan op de hoogte.

Natuurlijk horen wij het ook graag als je ergens tevreden over bent en dit graag wilt delen 🙂

Onze gegevens:

My Little Carpet
T.n.v. Judith Brusche-Rommens
Lindelaan 43
1561 CK Krommenie
info@mylittlecarpet.nl